Tel: +355 822 42230 | Email: rektorati@yahoo.com
Caption aligned here

Blog Full Left Sidebar

Departamenti i Gjuhë-Letërsisë Drejtues i projektit: Prof.as.dr. Jonela Spaho, Dr. Eris Rusi Kohëzgjatja: 12 muaj Viti 2021 Qëllimi i projektit: Nxitja dhe promovimi i talenteve krijues të studentëve nëpermjet ngritjes së një laboratori krijues që synon trajnimin në përmirësimin e teknikave letrare të studentëve. Tekstet më të mira të studentëve gjykohen nga pedagogë dhe shkrimtarë të...
Read More
Departamenti i Edukimit Drejtues i projektit: Dr. Evionda Pylli Kohëzgjatja: 8 muaj Viti 2021 Qëllimi i projektit: Evidentimi i nevojës për bashkëpunim midis familjes, shkollës dhe pushtetit vendor në përmirësimin e rezultateve të të nxënit. Ndërhyrja në problematikat e hasura dhe shqyrtimi i mundësive të bashkëpunimit. Monitorimi i këtyre mundësive dhe zbatimi i formave të këshillimit,...
Read More
Departamenti i Edukimit Drejtues i projektit: Prof.as.dr. Irena Nikaj Kohëzgjatja: 12 muaj Viti 2018 Qëllimi i projektit: Vlerësimi i nevojave dhe identifikimi i sfidave të pedagogëve dhe studentëve në lidhje me punën e tyre aktuale në mjediset e arsimit gjithpërfshirës, përsa i përket njohurive, qëndrimeve, besimeve, dhe praktikave të tyre; Eksplorimi i potencialit që pengon dhe...
Read More
Departamenti i Agrobiznesit Drejtues i projektit: Prof.as.dr. Gjergji Mero Kohëzgjatja: 3 muaj Viti 2018 Qëllimi i projektit: Përmirësimi i performancës së aktorëve agro-turistikë të Qarkut të Korçës përmes përmirësimit të praktikave menaxheriale, promovimit të traditave dhe evidentimit të vlerave më të mira kulturore
Read More
Departamenti i Infermierisë Drejtues i projektit: Doc. Lindita Terolli Kohëzgjatja:11 muaj Viti 2018 Qëllimi i projektit: Studimi ve në funksion laboratorin eksistues i cili i vjen në ndihmë procesit mësimor për relalizimin e orëve labratorike duke integruar pedagogë dhe studentë të infermierisë; Ingranimi i studentëve në punën kërkimore-shkencore me mbrojtjen e temave në ciklin e parë...
Read More
1 107 108 109 110 111 243