“INNOVATING THE MARKET MINDSET” – U2SID ISHTE TEMA E TRAJNIMIT DY-DITOR TË ZHVILLUAR ME STUDENTË NË UNIVERSITETIN “FAN S. NOLI”

Si pjesë e nismës U2SID, projekti për ngritjen e kapaciteteve Erasmus+ i fokusuar në nxitjen e transformimit dixhital dhe të barabartë në zonën e Ballkanit Perëndimor, në Universitetin “Fan S. Noli” në datat 4-5 prill 2024 u zhvillua një workshop dy-ditor me studentë të programeve të ndryshme të studimit.

Qëllimi i workshop-it ishte përmbushja e objektivave kryesore për integrimin e dixhitalizimit të Universitetit “Fan S. Noli”, duke lehtësuar kështu modernizimin e programeve të studimit në të gjitha nivelet dhe promovimin e bashkëpunimit me palët e interesuara, duke përfshirë ekonominë, politikën, biznesin dhe shoqërinë civile. Workshop-i “Innovating the Market Mindset” – U2SID shërben si një element i rëndësishëm i procesit të edukimit dhe trajnimit, me përfshirjen e pedagogëve, studentëve dhe palëve të interesuara.

Prof. as. dr. Benita Stavre, zëvendësrektore për shkencën dhe projektet  në Universitetin “Fan S. Noli” përshëndeti pjesëmarrësit, ndërsa foli për qëllimet e projektit dhe pikat kryesore të tij.

Më pas, dr. Dorela Kaçauni pedagoge e departamentit të Gjuhëve të Huaja paraqiti analizën e pyetësorëve “Digital Literacy Knowledge and Needs for Lecturers and Students at UNIKO” (Analiza e pyetësorëve e realizuar me pedagogë dhe studentë në UNIKO në lidhje me njohuritë e tyre dixhitale).

Trajnimi vijoi me temat e referuara nga trajnuesit: Realb Kushe, departamenti i Informatikës me temën: “Teknologjitë dhe Konceptet Themelore të Zhvillimit të Internetit”, duke vënë në dukje teknologjitë dhe konceptet themelore të zhvillimit të internetit, si: HTML, CSS, JavaScript dhe PHP. Pjesëmarrësit mësuan edhe të ndërtojnë faqe web-i, aplikacione dinamike dhe interaktive.

Dr. Blerina Çeliku nga departamenti i Informatikës paraqiti temën: “Mjetet Dixhitale dhe Inteligjenca Artificiale”. Ajo vuri në dukje se disa nga mjetet dixhitale, si : Canva, PowerPoint, Figma, ilovePDF, praktikat dhe reklamat e Google dhe Inteligjencën Artificiale tashmë janë pjesë e integruar e jetës sonë, pasi shumë nga këto programe gjejnë përdorim të gjerë në arsim, industri e biznes.

Në ditën e dytë të trajnimit, vëmendja u përqëndrua te studentët e programeve Master, të diplomuarit e tjerë dhe palët e interesuara, duke adresuar interesat e tyre te “Interneti i Gjërave (IoT)”, i cili përfaqëson një rrjet ku pajisjet dhe teknologjitë e ndryshme komunikojnë pa nevojën për përfshirjen e drejtpërdrejtë të njeriut. Ky inovacion i hap rrugën krijimit të qyteteve të zgjuara në nivel global.

Prof. as. dr. Mamica Nene nga departamenti i Marketing-Turizmit paraqiti temën: “Universiteti si Katalizator i Zhvillimit të Marketingut Digjital: Ndikimi Social”. Ajo tregoi me shembuj se si universitetet luajnë një rol kryesor në përparimin e praktikave dhe teknologjive të marketingut dixhital, duke ndikuar më pas në shoqëri.

Pedagogu, dr. Landi Gushi, departamenti Marketing-Turizëm solli për pjesëmarrësit temën: “Rëndësia e Optimizimit të Motorëve të Kërkimit në botën dixhitale” duke theksuar rëndësinë e Optimizimit të Motorëve të Kërkimit (SEO) në botën dixhitale. Pedagogu Marijon Pano, departamenti i Informatikës prezantoi temën “Interneti i Gjërave (IoT)”, duke iu referuar rrjetit të pajisjeve të lidhura, objekteve dhe sistemeve që komunikojnë dhe shkëmbejnë të dhëna në internet pa ndërhyrjen e njeriut.

Temat e trajtuara në këtë trajnim u panë me mjaft interes nga studentët, të cilë shpesh bënin pyetje, diskutonin dhe sillnin përvoja personale në lidhje me to.  

Previous Post
UNIVERSITETI “FAN S. NOLI” NË BASHKËPUNIM ME INSTITUTIN SHQIPTAR TË MEDIAS ZHVILLUAN TRAJNIMIN DY-DITOR TË LEKTORËVE, KRYESISHT TË GJUHËS ANGLEZE ME TEMË: “EDUKIMI MEDIATIK NË ARSIM-INTELIGJENCA ARTIFICIALE PËR MËSUESIT”
Next Post
Student: Damla Akdeniz