“PËRDORIMI KONKRET I SALLAVE KOMPJUTERIKE NË MJEDISET SHKOLLORE TË ARSIMIT PARAUNIVERSITAR, PËR PËRVETËSIMIN E GJUHËVE TË HUAJA (ANGLISHT, GJERMANISHT, FRËNGJISHT, ITALISHT). TENDENCA TË REJA NË MËSIMDHËNIEN E GJUHËS SË HUAJ’’ ISHTE TEMA E TRYEZËS SË RRUMBULLAKËT ME PJESËMARRJEN E MËSUESVE TË SISTEMIT PARAUNIVERSITAR, STAFIT AKADEMIK DHE STUDENTËVE ME LEKTORE PEDAGOGEN E DEPARTAMENTIT TE GJUHËVE TË HUAJA, DR. JULIANA ÇYFEKU

Në datën 30 mars 2023, departamenti i Gjuhëve të Huaja në Universitetin “Fan S. Noli” zhvilloi tryezën e rrumbullakët me temë: “Përdorimi konkret i sallave kompjuterike në mjediset shkollore të arsimit parauniversitar, për përvetësimin e gjuhëve të huaja (anglisht, gjermanisht, frëngjisht, italisht). Tendenca të reja në mësimdhënien e gjuhës së huaj’’. Të ftuar ishin mësues të sistemit parauniversitar ( shkollat 9-vjeçare, shkollë e mesme e përgjithshme dhe profesionale, staf akademik dhe studentë të programeve master).

Fillimisht pjesëmarrësit i përshëndeti përgjegjësja e këtij Departamenti, PhD. Daniela Stoica, e cila u shpreh se veprimtaria ka për qëllim vendosjen e urave konkrete të bashkëpunimit institucional mes dy niveleve (atij të mësimdhënies dhe të të nxënit të gjuhës së huaj), si dhe shkëmbimin e përvojës së lektores në fushën kërkimore-shkencore, të studimit të gjuhës së huaj në “Gjuhësinë e zbatuar”, për ta transmetuar mes kolegesh, në të gjitha hallkat e procesit mësimor, brenda e jashtë institucionit.

Më pas, pedagogia e departamentit të Gjuhëve të Huaja, dr. Juliana Çyfeku lektore në këtë takim referoi mbi mënyrat konkrete të përdorimit sallave kompjuterike në mjediset shkollore të arsimit parauniversitar dhe kryesisht në përvetësimin e gjuhëve të huaja.

Gjatë bashkëbisedimit u nënvizua fakti se takime të tilla, ku mësuesit edukatorë të gjuhëve të huaja ndajnë edhe përvojat e tyre personale kanë synim: të krijojnë lidhje institucionale dhe bashkëpunimi interaktiv midis këtyre institucioneve të dijes; ndërthurjen bashkëkohore të njohurive (konteksti akademik dhe konteksti mësimor-shkollor); prakticitet në përdorimin e metodologjive bashkëkohore të mësimit të gjuhëve të huaja, përmes risive që ai prezanton (site dhe mjete virtuale); kalim përmes të mësuarit digjital drejt përvetësimit dhe përforcimit të të mësuarit të fjalorit në gjuhë të huaj; ndërtimi i ‘tasks’/‘ activities’ (ushtrime praktike e interaktive) për të përforcuar, testuar dhe zgjeruar leksikun e përcaktuar në programin lëndor; perfeksionim i kompetencave komunikative etj.

Previous Post
ZBATIMI I LIGJIT PËR TË DREJTËN E INFORMIMIT NË SHQIPËRI ISHTE NË QENDËR TË NJË TRAJNIMI TË ZHVILLUAR NË UNIVERSITETIN “FAN. S. NOLI” NGA ORGANIZATA E VERIFIKIMIT TË FAKTEVE NË SHQIPËRI, “FAKTOJE”
Next Post
LIBRI I PROF. DR. ALEKO MINGËS “HOMAZH PËR KATËR ISH-LICEISTË” U PARAQIT NË NJË VEPRIMTARI TË ZHVILLUAR NË FAKULTETIN E SHKENCAVE NATYRORE DHE SHKENCAVE HUMANE NË KUADËR TË PRANVERËS FRANKOFONE

Accesibility Adjustments

Choose the right accessibility profile for you
OFF ON
Highlight Links Highlights all the links on the site!
OFF ON
Pause Animations Animations will be paused on the site!
OFF ON
Dyslexia Font Dyslexia Font will be applied on the site!
OFF ON
Hide Images All images will be hidden on the site!
Choose the right accessibility profile for you
Adjust Font Sizing
Default
High Saturation
High Contrast
Light Contrast
Dark Contrast
Adjust Letter Spacing
Default
Adjust Line Height
Default
Speak Mode
Align Center
Align Left
Align Right