NË UNIVERSITETIN “FAN S. NOLI”, KORÇË ZHVILLOI PUNIMET SEMINARI HIBRID DYDITOR PËR TRAJNIMIN E ARSIMTARËVE TË SHKOLLAVE SHQIPTARO-GREKE OMIROS, KORÇË DHE OMIROS, HIMARË ME TEME: “PËRQASJA DIDAKTIKE, SOCIALE DHE BIHEVIORISTE NË SHKOLLËN MODERNE”

Në datat 3-4 shkurt 2022 në mjediset e Universitetit “Fan S. Noli” u zhvillua një seminar hibrid për trajnimin e arsimtarëve të shkollave shqiptaro-greke “Omiros” në Himarë dhe në Korçë me temë “Përqasje didaktike, sociale dhe bihevioriste në shkollën modern”. Pjesëmarrësit janë përshëndetur nga rektori i Universiteit “Fan S. Noli”, prof. dr. Dhimitri Bello, i cili theksoi se përvoja e një viti më parë tregoi se koordinimi i njohurive mes IAL-ve shqiptare dhe të huaja, si dhe mes shkollave të arsimit parauniversitar është primare. “UNIKO tashmë e ka vendosur veten në tregun e arsimit të lartë në Shqipëri përsa i përket kualifikimeve që ofron në në fushën e edukimit, gjuhëve, shkencave natyrore dhe shkencave sociale, ekonomisë e bujqësisë. Por, në respekt edhe të kësaj veprimtarie do të thoja që, fokus i veçantë u është kushtuar sidomos programeve të mësuesis”. Duke u ndalur në programet e mësuesisë Rektori theksoi se ato kanë në përbërjen e tyre një raport të drejtë teorik-praktik dhe qëllimi është që të pajisen mësuesit e ardhshëm me njohuri konkrete mbi metodologjinë e mësimdhënies, të të nxënit, etikën profesionale, vlerësimin dhe përditësimin e vazhdueshëm të njohurive në fushat përkatëse. Duke folur edhe për trajnimet që ofron Qendra e Formimit të Vazhduar në UNIKO për mësuesit në detyrë, rektori i vlerësoi këto si mundësi shumë të mira bashkëpunimi me mësuesit e interesuar dhe për studentët e diplomuar.

Punimet e këtij seminari i kanë përshëndetur edhe Ambasadorja e Greqisë në Shqipëri, znj. Sofia Filippidou, rektori i Universitetit të Janinës, prof. Triandafyllos Albanis, Konsullja e Përgjithshme e Greqisë në Korçë, znj. Magdalini Nikolau, si dhe koordinatorja e arsimit pranë Konsullatës të Greqisë në Korçë, znj. Lefkothea Katsenou, të cilët përgëzuan organizatorët e këtij seminari, duke vlerësuar rëndësinë që ai ka për procesin e të nxënit dhe mësimdhënies në vijimësi.

Gjatë dy ditëve të këtij seminari u trajtuan tema të tilla, si: “Mësimdhënia e diferencuar si një perspektivë dhe mundësi didaktike”, nga dr. Ioanis Fykaris; “Roli I bashkëpunimit nxënës, mësues prindër në procesin e të nxënit” nga dr. Evionda Pylli; “Laborator i edukimit social dhe emocional në mjedisin e shkollës” nga pedagogu Vasileios Koutras; “Aplikimi I skenarit edukues në mësimdhënien e gjuhës në një mjedisi ndërkulturor” nga znj. Lefkothea Katsenou.

Në fund të seminarit pjesëmarrësirt dolën edhe në disa përfundime konkrete në lidhje me përqasjen didaktike, sociale e bihevioriste në shkollën moderne. 

Previous Post
REKTORI PRITI NË TAKIM TË ZGJEDHURIT E KËSHILLIT STUDENTOR TË UNIVERSITETIT “FAN S. NOLI” 
Next Post
STUDENTË TË PROGRAMEVE TË STUDIMIT “GJUHË DHE LETËRSI” DHE “GJUHË ANGLEZE” MORËN PJESË NË LEKSIONIN E HAPUR ME TEMË “NJË HYRJE NË ANALIZËN E DISKURSIT POLITIK”, I FTUAR DOKTORANTI DHIONIS GURI

Accesibility Adjustments

Choose the right accessibility profile for you
OFF ON
Highlight Links Highlights all the links on the site!
OFF ON
Pause Animations Animations will be paused on the site!
OFF ON
Dyslexia Font Dyslexia Font will be applied on the site!
OFF ON
Hide Images All images will be hidden on the site!
Choose the right accessibility profile for you
Adjust Font Sizing
Default
High Saturation
High Contrast
Light Contrast
Dark Contrast
Adjust Letter Spacing
Default
Adjust Line Height
Default
Speak Mode
Align Center
Align Left
Align Right