ANGAZHIMI I PËRBASHKËT PËR TË MBËSHTETUR STUDENTËT ME AFTËSI NDRYSHE DHE PËR TË KAPËRCYER HENDEKUN DIXHITAL ISHTE FOKUSI I TRAJNIMIT NË KUADËR TË PROJEKTIT HAWKING

Në datat 23-24 janar, projekti HAWKING bëri bashkë ekspertë nga Universiteti i Madeirës (UMa) dhe Universiteti i Nikosias (UNIC) në një trajnim mbi kalimin dixhital gjithëpërfshirës. Pjesëmarrës nga Shqipëria, Mali i Zi dhe Bosnja dhe Hercegovina shqyrtuan dhe analizuan mjete dhe strategji inovative për të përmirësuar aksesueshmërinë në arsim.

Gjatë dy ditëve të trajnimit rreth 40 pjesëmarrës u fokusuan në çështjet si:

  • mjetet teknike – Kuptimi dhe integrimi i zgjidhjeve dixhitale për gjithëpërfshirje;
  • udhëzime për zbatim – Hartimi i protokolleve për një tranzicion dixhital të qetë.
  • Trajnime bashkëpunuese – Sesione diskutimi dhe planet veprimi të përshtatura për secilin vend.
  • Seanca plenare dhe hapat e ardhshëm – Ndarja e ideve dhe përcaktimi i veprimeve të ardhshme për progres të qëndrueshëm.

Kjo nismë, pjesë e Paketës së Punës 2, forcon angazhimin e përbashkët për të mbështetur studentët me aftësi ndryshe dhe për të kapërcyer hendekun dixhital.

Një falënderim i përzemërt u përcoll në takim për trajnerët dhe pjesëmarrësit që kontribuan në shkëmbimin e njohurive dhe inovacionin në Ballkanin Perëndimor.

Previous Post
DEPARTAMENTI I GJUHËVE TË HUAJA ZHVILLOI LEKSIONIN E HAPUR ME TEMË: “PËRJETËSIMI I GJUHËS SË PROPAGANDËS NGA G. ORWELL. REFLEKTIM MBI “ANIMAL FARM” DHE PËRKTHIMI I VEPRËS NË GJUHËN SHQIPE”
Next Post
Nderim për Kryepeshkopin Anastas Janullatos