Në datën 11 tetor 2022, në mjediset e Qendrës së Informimit u zhvillua një trajnim i thelluar në lidhje me teknikat që specialistët e kësaj qendre përdorin në punën e tyre të përditshme në lidhje me shërbimet që kjo Qendër ofron, si: dokumenta, diplomat, vërtetime të ndryshme, listë notash e shumë shërbime të tjera, për të cilat studentët mund të kenë nevojë gjatë zhvillimit të procesit mësimor, por edhe në përfundim të studimeve.
PËRMIRËSIMI I TEKNIKAVE NË PËRDORIMIN E PROGRAMEVE TË NDRYSHME GJATË PUNËS NË SHËRBIM TË STUDENTËVE DHE JO VETËM ISHTE QËLLIMI I TRAJNIMIT QË STAFI IT I UNIVERSITETIT “FAN S. NOLI” ZHVILLOI ME SPECIALISTË TË QENDRËS SË INFORMIMIT
Previous Post
PREZANTIMI I PLATFORMAVE DHE SHËRBIMEVE QË EBSCO OFRON PËR UNIVERSITETET NË FUNKSION TË ZHVILLIMIT TË KËRKIMIT SHKENCOR PËR PEDAGOGËT DHE STUDENTËT ISHTE QËLLIMI I TAKIMIT TË ORGANIZUAR NGA EBSCO NË BASHKËPUNIM ME RRJETIN AKADEMIK SHQIPTAR (RASH) DHE MINISTRINË E ARSIMIT DHE SPORTIT NË KUADËR TË EBSCO DAY 2022
Next Post
“EVIDENTIMI, RUAJTJA, PËRMIRËSIMI DHE PËRDORIMI I RESURSEVE GJENETIKE AUTOKTONE TË BIMËVE NË RAJONIN E KORÇËS” ËSHTË PROJEKTI MË I RI I FITUAR NGA UNIVERSITETI “FAN S. NOLI” NË BASHKËPUNIM ME UNIVERSITETIN PËR BIZNES DHE TEKNOLOGJI, PRISHTINË