“ROLI I MARKËS NË PROMOVIMIN E DESTINACIONEVE TURISTIKE”-LEKSION I HAPUR ME STUDENTËT E FAKULTETIT TË EKONOMISË

Studentët e departamentit Marketing-Turizëm të Fakultetit të Ekonomisë morën pjesë në leksionin e hapur me temë “Roli i markës në promovimin e destinacioneve turistike” (Në fokus rajoni i Korçës). Leksioni u mbajt nga pedagogia e Universitetit të Barit, Itali, prof. Maria Buonarota. Duke u bazuar edhe në përvojën e saj ajo foli për rëndësinë që ka krijimi i një marke, ndërsa vuri në dukje se marka korçare sigurisht që e identifikon këtë destinacion turistik bashkë me atraksionet e tij. Ky ishte edhe qëllimi i këtij leksioni të hapur, të cilin profesore Maria e konkretizoi edhe nëpërmjet shembujve që solli për studentët pjesëmarrës.

Previous Post
ZGJERIMI I BASHKËPUNIMIT NË PROJEKTE KËRKIMORE-SHKENCORE NË FUSHËN E EDUKIMIT DHE GJITHËPËRFSHIRJES ISHTE QËLLIMI I NJË TAKIMI TË ZHVILLUAR MIDIS DY DEPARTAMENTEVE TË EDUKIMIT TË UNIVERSITETIT “FAN S. NOLI” DHE UNIVERSITETIT “GIOVANNI MARIA BERTIN”, ITALI
Next Post
FAKULTETI I EKONOMISË DHE INSTITUTI PËR POLITIKA PUBLIKE DHE MIRËQEVERISJE LIDHËN MARRËVESHJE BASHKËPUNIMI

Accesibility Adjustments

Choose the right accessibility profile for you
OFF ON
Highlight Links Highlights all the links on the site!
OFF ON
Pause Animations Animations will be paused on the site!
OFF ON
Dyslexia Font Dyslexia Font will be applied on the site!
OFF ON
Hide Images All images will be hidden on the site!
Choose the right accessibility profile for you
Adjust Font Sizing
Default
High Saturation
High Contrast
Light Contrast
Dark Contrast
Adjust Letter Spacing
Default
Adjust Line Height
Default
Speak Mode
Align Center
Align Left
Align Right