“ROLI I MARKËS NË PROMOVIMIN E DESTINACIONEVE TURISTIKE”-LEKSION I HAPUR ME STUDENTËT E FAKULTETIT TË EKONOMISË

Studentët e departamentit Marketing-Turizëm të Fakultetit të Ekonomisë morën pjesë në leksionin e hapur me temë “Roli i markës në promovimin e destinacioneve turistike” (Në fokus rajoni i Korçës). Leksioni u mbajt nga pedagogia e Universitetit të Barit, Itali, prof. Maria Buonarota. Duke u bazuar edhe në përvojën e saj ajo foli për rëndësinë që ka krijimi i një marke, ndërsa vuri në dukje se marka korçare sigurisht që e identifikon këtë destinacion turistik bashkë me atraksionet e tij. Ky ishte edhe qëllimi i këtij leksioni të hapur, të cilin profesore Maria e konkretizoi edhe nëpërmjet shembujve që solli për studentët pjesëmarrës.

Previous Post
ZGJERIMI I BASHKËPUNIMIT NË PROJEKTE KËRKIMORE-SHKENCORE NË FUSHËN E EDUKIMIT DHE GJITHËPËRFSHIRJES ISHTE QËLLIMI I NJË TAKIMI TË ZHVILLUAR MIDIS DY DEPARTAMENTEVE TË EDUKIMIT TË UNIVERSITETIT “FAN S. NOLI” DHE UNIVERSITETIT “GIOVANNI MARIA BERTIN”, ITALI
Next Post
FAKULTETI I EKONOMISË DHE INSTITUTI PËR POLITIKA PUBLIKE DHE MIRËQEVERISJE LIDHËN MARRËVESHJE BASHKËPUNIMI