INTELIGJENCA ARTIFICIALE DHE PËRDORIMI I SAJ NGA STUDENTËT ISHTE TEMA E TRAJNIMIT TË KRYER NË UNIVERSITETIN “FAN S. NOLI” ME STUDENTËT E PROGRAMEVE TË STUDIMIT “TEKNOLOGJI INFORMACIONI” DHE “MATEMATIKË-INFORMATIKË”

 

Në datën 24 shkurt 2025 në Universitetin “Fan S. Noli” u zhvillua një trajnim online për Inteligjencën Artificiale në kuadër të projektit READ me temë: “Implementimi i Inteligjencës Artificiale për studentët e IT”.

Trajnimi u zhvillua me pjesëmarrjen e prof. dr. Genci Capi, profesor i Robotikës dhe phd. Goragod Pongthanirson, Universiteti Hosei, Japoni.

Të pranishëm ishin studentëve të programeve të studimit “Teknologji Informacioni” dhe “Matematikë-Informatikë”, si dhe pedagogë të departamentit të Informatikës.

Në fokus të trajnimit ishte përdorimi i kompjuterave Jetson Nano, aplikimi i tyre në detektim imazhesh dhe njohja e studentëve me funksione kodimi në OpenCV, Python, Yolo dhe Arduino.

Ky trajnim u zhvillua në kuadër të zbatimit të projektit READ (Research Expertise from the Academic Diaspora) dhe mundësohet nga Fondacioni Shqiptaro-Amerikan për Zhvillim (AADF) me koordinator dr. Blerina Çeliku dhe Diaspora Scholar, prof. dr. Genci Capi.

Previous Post
21 SHKURTI – DITA NDËRKOMBËTARE E GJUHËS AMTARE DHE SFIDAT QË PO KALON SOT GJUHA SHQIPE
Next Post
Hapet thirrja për botim të artikujve shkencorë në Buletinin Shkencor, botim i indeksuar i Universitetit “Fan S. Noli”, për vitin 2025 (Seria e Shkencave Shoqërore dhe Seria e Shkencave të Zbatuara).

Accesibility Adjustments

Choose the right accessibility profile for you
OFF ON
Highlight Links Highlights all the links on the site!
OFF ON
Pause Animations Animations will be paused on the site!
OFF ON
Dyslexia Font Dyslexia Font will be applied on the site!
OFF ON
Hide Images All images will be hidden on the site!
Choose the right accessibility profile for you
Adjust Font Sizing
Default
High Saturation
High Contrast
Light Contrast
Dark Contrast
Adjust Letter Spacing
Default
Adjust Line Height
Default
Speak Mode
Align Center
Align Left
Align Right